Gerbiamieji,
džiaugsimės Jus matydami jau ketvirtojoje konferencijoje vadovams „TIKSLO LINK`14″
, kuri vyks rugsėjo 24 d. verslo centro „Baltic Hearts“ salėje (Ukmergės g. 120, Vilnius. A pastatas, 5 aukštas).
XXI amžius – kliento amžius. Įmonės pasaulyje jau spėjo įsitikinti, kad dėmesys klientui ir santykių su klientais valdymo (CRM) strategija gali būti konkurencinio pranašumo šaltiniu.
Tad šiais metais vadovus kviečiame dalintis gerosiomis darbo su klientais praktikomis, susipažinti su tendencijomis ir naujomis galimybėmis. Diskutuosime verslui aktualiomis temomis:
· orientacija į klientą – iššūkiai, galimybės ir vertė
· dėmesys klientui: ilgalaikių santykių kūrimas, efektyvus aptarnavimas
· pardavimų didinimas, klientų lūkesčių valdymas
· santykių su klientais valdymas (CRM) strateginiu požiūriu
· procesų, ryšių ir komunikacijos valdymas
· darbo su klientais gerosios praktikos, vyraujančios tendencijos
Praktine patirtimi ir įžvalgomis dalinsis:
· Kšištof Zmitrovič, „OVC Consulting“ asocijuotas verslo konsultantas
· Mantas Kukenys, „YIT Group IT“ Senior Manager
· Raimondas Maciulevičius, „If PC Insurance AS“ projektų vadovas, Baltijos šalių verslo plėtros skyrius
· Robertas Lazauskas, „Vildika“ savininkas
· Vilma Kaikarienė, projektų vadovė, vadovavusi CRM strategijos ruošimo ir įgyvendinimo projektui įmonių grupėje
Būtina išankstinė registracija. Dalyvių skaičius ribotas, todėl nedelskite,REGISTRUOKITĖS ČIA
2014 09 24 | 13:00 val. | Ukmergės g. 120, Vilnius. A pastatas, 5 aukštas Registracija
12:30-13:00 |
Registracija, kava |
|
13:00-13:20 |
„Verslo pasaulyje vyraujančios tendencijos“ Kristijonas Kaikaris, „Microsoft Lietuva“ generalinis direktorius |
|
13:20-14:20 |
„Orientacija į klientą – iššūkiai, galimybės ir vertė“ Kšištof Zmitrovič, „OVC Consulting“ verslo konsultantas |
|
14:20-14:55 |
„3 šalys, vienas CRM. Nacionaliniai ypatumai žengiant į CRM pasaulį.“ Raimondas Maciulevičius, „If PC Insurance AS“ projektų vadovas, Baltijos šalių verslo plėtros skyrius |
|
14:20-14:40 |
Kavos pertraukėlė |
|
15:15-15:50 |
„Ar realu: lojalūs klientai ir patenkinti pardavėjai?“ Vilma Kaikarienė, Projektų vadovė, vadovavusi CRM strategijos ruošimo ir įgyvendinimo projektui įmonių grupėje |
|
15:50-16:25 |
„IT strategija tarptautinėje statybų kompanijoje“ Mantas Kukenys, „YIT Group IT“ Senior Manager |
|
16:25-17:00 |
„Santykių su klientais kokybė gamybos įmonei ne mažiau svarbi už produktų kokybę“ Robertas Lazauskas, „Vildika“ savininkas |
|
17:00-18:00 |
Diskusijos, vynas ir užkandžiai |