Balandžio 29 d. LiMA kviečia prisijungti į praktinę sesiją internetu „Duomenimis grįstas darbdavio įvaizdžio kūrimas siekiant išsiskirti rinkoje?” su WitMind direktore Živilė Valeišienė!
Marketingo profesionalams sudėtinga kurti geras darbdavio įvaizdžio strategijas, nes trūksta informacijos apie darbdavį ir jo išskirtinumus rinkoje. Marketingo vadovai, norėdami kurti pergalingas darbdavio įvaizdžio strategijas, turėtų atsakyti į tris pagrindinius klausimus:
Renginio tikslas: pristatyti naujos kartos darbdavio tyrimus, kurie padeda nustatyti ir apibrėžti darbdavio konkurencingumą sektoriuje bei suteikia reikiamų duomenų darbdavio įvaizdžio kampanijoms planuoti ir įgyvendinti.
Bandomosios darbdavio įvaizdžio kampanijos kūrimas:
Renginio metu su realių organizacijos, sektoriaus ir rinkos duomenų pagalba sukursime bandomąją darbdavio įvaizdžio kampaniją tam tikrai pozicijai. Dalyviai pamatys, kas kuriant kampaniją padeda atlikti kryptingą „targetinimą“, kai galime tiesiogiai lyginti „savo“ įmonės duomenis su pasirinktu sektoriumi bei visa Lietuvos darbuotojų rinka. Pasitelksime rodiklius, kurių matavimas dar labiau sustiprins kuriamos kampanijos tikslingumą bei ROI.
Renginyje išgirsite:
LiMA nariams dalyvavimas – nemokamas!
Data: 2024 m. balandžio 29 d. (pirmadienis) 15:00 – 18:00 val.
Vieta: Online
Nuolaida: suteikiama 20 proc. nuolaida KPPAR nariams su kodu: KPPAR20
Daugiau informacijos ir bilietai: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1931