Birželio 1 d., LiMA organizuoja mokymus gyvai Vilniuje: „Kaip suinteresuotųjų šalių įtraukimas įveikia marketingo iššūkius?”
Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų nariams suteikiama 20 proc. nuolaida su specialiuoju kodu: KPPAR20
Pandemijos pradėtas ir karo pratęstas pilkasis periodas paspartino vartotojų elgsenos pokyčius, neapibrėžtumo būsena disciplinuoja ar apriboja marketingo biudžetus, o konkurencija tampa vis aršesnė. Vienas iš efektyvių būdų atpažinti reikšmingiausius besikeičiančius supančio konteksto aspektus bei efektyviai nukreipti resursus ir kūrybinę energiją – tai suinteresuotųjų šalių įtraukimas. Šis principas padeda optimizuoti marketingo išlaidas, skatinti inovatyvius iššūkių sprendimus, stiprinti atsparumą besikeičiančiose rinkos sąlygose, didinti klientų lojalumą ir efektyvinti sprendimų priėmimą.
Renginio tikslas: mokymai padės suprasti, kaip suinteresuotųjų šalių pusių įtraukimas gali padėti identifikuoti rinkos pokyčius, suprasti, kokių iššūkių sprendimui šis principas kuria didžiausią vertę, ir praktiškai patirti esminius įtraukimo principus bei metodus.
Iš mokymų dalyviai išsineš:
• Dalyvaujamuoju principu grįstą planą, kaip įveikti individualiai išsikeltą marketingo iššūkį;
• Kritinę poziciją ir argumentaciją dalyvaujamųjų praktikų atžvilgiu;
• Žinias apie kertinius įtraukimo principus, veiklų planus ir metodus;
• Supratimą apie įtraukimo rezultatų įgyvendinimą.
Kam skirtas renginys: marketingo skyrių bei komandų vadovams, produktų, projektų ir verslo vystymo vadovams bei specialistams, marketingo specialistams, HR specialistams iš privataus ir viešojo sektoriaus.
RENGINIO PROGRAMA:
8:30 – 09:00 val. Registracija ir pasitikimo kava
9:00 – 10:40 val. Mokymų I dalis
10:40 – 11:00 val. Kavos pertrauka
11:00 – 12:40 val. Mokymų II dalis
12:40 – 13:20 val. Pietų pertrauka
13:20 – 15:00 val. Mokymų III dalis
15:00 – 15:20 val. Kavos pertrauka
15:20 – 17:00 val. Mokymų IV dalis
17:00 – 18:00 val. Dalyvių networking’as
MOKYMŲ LEKTORIAI:
Jonas Liugaila – CRITICAL dizaino strategas, tarptautinės dizaino tarybos ico-D viceprezidentas, lektorius. Daugiau nei 15 metų dizaino pagalba padeda spręsti verslo, socialinių ir kultūrinių organizacijų iššūkius bei siekti užsibrėžtų tikslų, savo patirtimi kasmet pasidalinant konferencijose, kūrybinėse dirbtuvėse, publikacijose ir Vilniaus dailės akademijos ženklodaros paskaitose.
Eugenijus Kaminskis – CRITICAL tyrimų vadovas, jungiantis įvairias perspektyvas nuo kultūros iki ekonomikos.
Eglė Vitkutė – CRITICAL tyrėja, visuomenės įtraukimo specialistė, dirbanti įtraukiųjų tyrimų ir dizaino strategijos srityse.
Deividas Juozulynas – CRITICAL CX strategas, produkto dizaino studijos DESDORP bendraįkūrėjas, VDA docentas. Remdamasis teorinėmis ir praktinėmis vartotojų kelionių organizavimo patirtimis bei tarpdisciplininiais kūrybiniais, holistiniais, empatiškumo principais dizaino agentūroje CRITICAL padeda prekės ženklams įveikti strateginius santykio su vartotojais iššūkius. Veda kūrybines dirbtuves, savo įžvalgomis dalinasi publikacijose, eidamas docento pareigas Vilniaus dailės akademijoje dėsto paslaugų dizainą, o Kauno technologijos universitete – vartotojo patirties dizainą.
Į renginio bilieto kainą įskaičiuota:
Visos dienos mokymai;
Mokymų medžiaga, skaidrės ir el. sertifikatas;
Pietūs;
3 kavos pertraukos su saldžiais užkandžiais.
Daugiau informacijos ir registracija rasite čia.