Gruodžio 5d., 15 val., LiMA kviečia nuotoliu prisijungti į renginį „Kibernetinis saugumas, prekės ženklo apsauga ir krizių komunikacija“.
Kaip saugoti prekės ženklą internete? Dažnėjančios atakos, siekiančios nulaužti socialinių tinklų paskyras, kibernetinės atakos bei sukčių naudojimasis įmonių vardais kelia grėsmę prekės ženklams, jų reputacijai ir santykiui su vartotojais.
Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų bendruomenei suteikiama 20 proc. nuolaida su nuolaidos kodu: KPPAR20
Renginyje dalyviai išgirs:
- Ką būtina žinoti marketingistui apie kibernetinį saugumą?
- Kaip apsaugoti duomenis internete? Kaip apsaugoti savo ir verslo socialinių tinklų paskyras?
- Kaip saugoti savo prekės ženklą nuo pasinaudojimo jo vardu?
- Kaip komunikuoti kibernetinio saugumo svarbą darbuotojams ir kokių veiksmų imtis?
- Ką daryti patyrus kibernetinę ataką? Kas svarbu vykdant krizių komunikacija?
Renginio pranešėjai ir jų temos:
- „Labas, turim čia tokią situaciją…” Kaip nepasimesti kibernetinio incidento metu? | Žilvinas Abarius, NordVPN internetinės reputacijos vadovas
- Kaip verslui netapti sukčių aukomis? | Justinas Jaužemis, serifikuotas marketingo profesionalas, LiMA Vilniaus skyriaus tarybos narys
- Kibernetinio saugumo sąmoningumo vystymas įmonėje. HOSTINGER atvejis | Egidijus Navardauskas, HOSTINGER OPERATIONS Kibernetinio saugumo vadovas
- Saugumo kultūros kūrimas organizacijoje: kaip įtraukti darbuotojus? DANSKE BANK atvejis | Sigita Andriulionytė, DANSKE BANK Security Training and Awareness Lead
- Kibernetinio saugumo teisiniai aspektai | Asta Macijauskienė, ILAW LEXTAL partnerė, advokatė
Kviečiame registruotis čia: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1827
Daugiau apie renginį: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1827