• LiMA kviečia į didžiausią marketingo konferenciją LiMA DAY LIETUVA’23: MUTACIJOS!
  • LiMA kviečia į didžiausią marketingo konferenciją LiMA DAY LIETUVA’23: MUTACIJOS!

    Lietuvos marketingo asociacija lapkričio 29 d. kviečia į didžiausią marketingo konferenciją LiMA DAY LIETUVA’23: MUTACIJOS gyvai Litexpo, Vilniuje ir internetu!

    KPPAR bendruomenei suteikiame 20% nuolaidą su kodu KPPAR20.

    Šių metų konferencijos tema – mutacijos! Žodis „mutacijos“ savyje turi priešpriešą. Iš vienos pusės, tai yra priverstinis pokytis, kažkas nesuvaldomo, tačiau iš kitos – natūralus procesas, reikalingas norint prisitaikyti. Besikeičiančiame pasaulyje transformuojasi vartotojai, mutuoja ir marketingas. Kaip įgauti imunitetą pokyčiams, atsparumą jų grėsmėms ir laimėti konkurencinėje kovoje?

    Metų marketingo šventėje jūsų laukia:
    • 14 pranešėjų – marketingo ir verslo profesionalai ir praktikai;
    • 350+ minučių turinio apie marketingo tendencijas ir įkvepiančias patirtis;
    • 1000+ marketingo, komunikacijos ir verslo atstovų networkingas.

     14–ą kartą organizuojamoje LiMA DAY LIETUVA’23 konferencijoje:
    • Sužinosite pagrindines tendencijas, kurias vertėtų pritaikyti savo versle ir marketinge;
    • Atrasite marketingo sprendimus, kuriuos būtina išbandyti 2024 m.
    • Išgirsite įkvepiančius sėkmės pavyzdžius versle ir gyvenime;
    • Pasisemsite įkvėpimo, bendrausite su marketingo bendruomene bei išplėsite savo kontaktų ratą.

    Konferencijos pranešėjai ir jų temos:
    • Reklamos kūrėjas Tomas Ramanauskas  – Sveiki atvykę į vidutinybę erą

    • BANDA kūrybos direktorius ir partnerisMaxim Boritko (Ukraina – Fast creativity
      • JCDECAUX tarptautinio marketingo vadovas Jim Dorès (Didžioji Britanija) – Reaching and Influencing the Gen Z Audience: Insights for Marketers
      • Metų CMO’23, e–komerijos ekspertė Giedrė Vilkė – E-komercijos mutacijos: nuo pasirinkimo iki patarimo
    • LRT rinkodaros skyriaus vadovasMantas Velykis – Atleisk save iš darbo
      • CHOCO AGENCY partneris Tomas Nemura – Manhatano projektas marketinge: grandininė kūrėjų ekonomikos reakcija
      • DELFI vyriausioji redaktorė Rasa Lukaitytė–Vnarauskienė – Žiniasklaidos turinio mutacijos
      • CAPTION ir VENUDU.LT vadovas Karolis Rimkus – Kokias socialinių tinklų tendencijas vysimės kitąmet?
      • AUTORIAI įkūrėja, kūrybos strategė Giedrė Ona Šileikytė – Aš niekada nemačiau reklamos
      • BPN INTENSE vadovas ir LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis – Mutacijos marketinge 2024
      • SOMA AGENCY ir HAVAS CREATIVE vadovas Arijus Žakas – Kas laimės kovą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo?
      • AdDrama by Mediapark ir CIVITTA asocijuota partnerė  Laura Domarkė – Agentūros ir kliento santykių mutacijos AI amžiuje
      • ISM Digital LAB vadovas Gediminas Buivydas – Į ką mutuos dirbtinis intelektas?

    Daugiau informacijos ir registracija: www.limaday.lt 

    Nepamirškite pasinaudoti 20% nuolaida su kodu KPPAR20.

    Kurkime Metų marketingo šventę kartu!

Skip to content