Praktika bendradarbiauti su kultūros ir meno organizacijomis Lietuvoje nėra itin populiari. Šalyje verslai įpratę, kad kultūros ir meno globa priklauso vyriausybės kompetencijai. Visgi JAV patirtis rodo ką kita. Čia mecenavimas turi gilią tradiciją, o jo nauda verslui yra įrodyta moksliniais tyrimais.
Analizuojant įvairias studijas pastebima, kad išskiriamos trys esminės verslo bendradarbiavimo su kultūros organizacijomis naudos:
· Prekės ženklo įvaizdžio ir išskirtinumo stiprinimas – bendradarbiaujant su kultūros žurnalu „Nemunas“, Jūsų verslas kurs asociaciją su kultūra ir rafinuotumu. Tai padės formuoti teigiamą įvaizdį tarp vartotojų, partnerių ir potencialių darbuotojų. Tyrimai rodo, kad vartotojai dažniau renkasi prekių ženklus, kurie rodo socialinę atsakomybę ir teikia vienokią ar kitokią paramą kultūrai.
· Auditorijos plėtra ir stiprinimas – kultūros žurnalas „Nemunas“ turi lojalią ir intelektualią skaitytojų ir gerbėjų auditoriją, kuri vertina kokybę ir inovacijas. Bendradarbiaudami su leidiniu, pasieksite vartotojus, kurie ieško aukštos kokybės produktų ir paslaugų. Tai gali padėti pritraukti naujų klientų ir sustiprinti ryšius su esamais.
· Kūrybiškumo ir inovacijų skatinimas – bendradarbiaujant su kultūros žurnalu, jūsų verslas galės semtis naujų idėjų ir įkvėpimo iš meno ir kultūros pasaulio. Tyrimai rodo, kad tokios partnerystės padeda įsikvėpti verslo savininkams, įkvėpti darbuotojus, skatina juos labiau įsitraukti darbe, o taip pat atrasti naujus kūrybinius sprendimus ir inovacijas darbo vietoje.
Bendradarbiavimo formų yra įvairių, pavyzdžiui:
Norėdami gauti daugiau informacijos susisiekite su žurnalo „Nemunas“ rinkodaros vadovu Justinu Kisieliausku justinas@nemunas.press arba +37068941341
Daugiau informacijos rasite www.nemunas.press