„Tai pirma lektorė, kuri Eksportuotojų klubo nariams uždavė namų darbų ir kuriuos, tikėtina, visi pasidarysime“ – juokavo klubiečiai pasibaigus susitikimui, kuriame svečiavosi Kotryna Kurt – LinkedIn konsultacijų įmonės “Linkedist” bendraįkūrėja ir direktorė, aktyvi turinio kūrėja LinkedIn. Jau daugiau kaip 4 metus Kotryna intensyviai dirba su reklama, pardavimais bei asmeninio įvaizdžio kūrimu bei padeda kompanijoms siekti maksimalių rezultatų LinkedIn platformoje. Nuotoliniame Eksportuotojų klubo susitikime, į kurį susirinko gausus būrys klausytojų, ji pristatė temą „Pardavimų didinimas LinkedIn“.
Pasak lektorės, socialinio tinklo LinkedIn populiarumas nuolat didėja, naudotojų skaičius nuosekliai auga, tad ši platforma yra viena geriausių platformų profesinių kontaktų mezgimui bei pardavimų didinimui. Tad natūralu, kad norint išnaudoti visus šio tinklo privalumus, vien tik turėti savo paskyrą nebeužtenka.
Norėdami turėti apčiuopiamos naudos, pirmiausia turime pradėti nuo savo asmeninio įvaizdžio stiprinimo. Asmeninis įvaizdis yra visa tai, ką žmonės žino apie jus: kaip atrodote, kalbate, kuo dalinatės. Ir jei anksčiau įvaizdis buvo fizinis ir virtualus, dabar (ypač karantino metu) vizualus įvaizdis dar labiau sustiprėjo – 85 % žmonių mus sutinka virtualiai. Todėl, kad ir kokį turinį LinkedIn platformoje bekurtų įmonė, aktyvus įmonės vadovas ar darbuotojas, gali sulaukti daugiau įsitraukimo. „Stiprus asmeninis įvaizdis – įmonės stendas“, – akcentavo lektorė. Štai kodėl pirmiausia svarbu asmeninio profilio optimizacija: kokybiška profilio nuotrauka, fono nuotrauka (geriausia – atspindinti įmonę, jos veiklos kryptį, logo), aiškus įmonės pavadinimas (be UAB, AB – tai apsunkina paiešką), pareigos, patirtis, išsilavinimas, pagrindiniai įgūdžiai ir net rekomendacijos. Kaip minėjo viešnia: „stiprus profilis pritraukia 2 kartus daugiau profilio peržiūrų bei paskatina potencialų klientą su jumis susisiekti“.
Dar vienas svarbus dalykas – turinio kūrimas ir įsitraukimas. Kaip jį kurti? Dalinkitės įvykiu ar istorija (pvz.: industrijos naujienos, projektai, produktai ar paslaugos, ataskaitos t.t.); papasakokite, ką sužinojote ar išmokote (profesinė patirtis, asmeninės istorijos, komanda ir t.t.); pažymėkite kitus žmones ar kompanijas.
Kaip akcentavo K. Kurt, į LinkedIn turėtume žiūrėti kaip į asmeninį pardavimų įrankį. O tam itin svarbu nuolat plėsti kontaktų ratą (ir nebūtinai tas ratas turi būti vien tik asmeniškai pažįstami žmonės) bei naudoti pakvietimo žinutes (tik reikėtų atkreipti dėmesį – personalizuota žinutė ar diskusija yra kur kas geriau nei šaltas pakvietimas).
Susitikimo metu lektorė Kotryna mielai atsakinėjo į klausimus, dalinosi sukaupta patirtimi ir žiniomis, o norėdama paskatinti būti visus aktyvesniais LinkedIn‘e atsisveikindama uždavė „namų darbų“ (susidraugauti LinkedIn‘e, optimizuoti savo asmeninį profilį, sukurti pirmą įrašą ir išplėsti kontaktų ratą pakviečiant bent 50 savo srities žmonių) bei davė pažadą susitikti dar kartą Eksportuotojų klube atliktų namų darbų patikrinimui.