• Seminaras: Kainodaros strategijos marketinge

    Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai

    2012–09–26 d. 9:00 val. kviečia į praktinį seminarą

    Kainodaros strategijos marketinge

    Seminaro metu klausytojai bus supažindinti su pagrindiniais įmonės kainodaros principais, kainodaros sprendimų svarba įmonėje, naujo produkto ar paslaugos kainodaros strategijomis.

    Seminaro programa:

    • Kainodaros sprendimų svarba įmonėje

    Pagrindiniai kainodaros principai. Piniginiai ir nepiniginiai prekės/paslaugos įsigijimo kaštai. Kainos nustatymo logika: tikslų nustatymas, paklausos vertinimas, kaštų skaičiavimas, konkurentų kainų analizė, galutinės kainos nustatymas.

    • Kaina ir paklausa

    Paklausa ir paklausos elastingumas (jautrumas) kainai. Paklausos elastingumą mažinantys ir didinantys veiksniai.

    • Kaštais grįsta kainodara

    Kaštais grįstos kainodaros metodai: “dugno” kaina, lūžio taško kaina, tikslinė kaina, kaina. Kaštais grįstos kainodaros privalumai ir trukumai.

    • Suvokiamos vertės kainodara

    Suvokiamos vertės kainodaros principai. Vertės įvertinimo galimybės

    • Kainodaros strategijos

    Naujo produkto/paslaugos kainodaros strategijos. Kainos mažinimo ir didinimo strategijos.

    Susijusių produktų kainodaros strategijos. Kainos diskriminacijos strategija.

    Lektorė Dr. Nina Klebanskaja, ekonomikos mokslų daktarė, konsultuoja įmones marketingo vadybos klausimais, dalyvauja įmonių darbuotojų mokymuose. Kėlė kvalifikaciją ir stažavosi Kanadoje, Didžiojoje Britanijoje, Italijoje, Belgijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje. Lektorė taip pat turi praktinio darbo patirtį Europos Komisijos, Pasaulio banko finansuojamų projektų rengime ir vykdyme, Lietuvos rinkodaros pasiekimų “Password 2007” ir “Password 2011” vertinimo komisijos narė, projekto Super Brand Lietuva ekspertė, Lietuvos Nacionalinio prekės ženklo konkurso vertinimo komisijos narė. Kaip lektorė dalyvavo projektuose “Gazelė”, Verslo plano turnyras, Inovatyvaus verslo idėjų turnyras 2010, veda seminarus Lietuvos Marketingo asociacijos nariams. Nuo 1999 m. Baltic Management Institute dėstytoja.

    Ekspertinės sritys: Strateginis marketingas, marketingo tyrimai, organizacijos įvaizdžio vadyba, santykių marketingas, įmonių socialinės atsakomybė.

    Seminaras vyks Kauno PPA rūmų salėje, K.Donelaičio g.8, Kaune.

    Seminaro trukmė: 9:00- 14:00

    Kavos pertraukėlės: 10:30-10:45, 12:15-12:30

    Dalyviams bus išduoti pažymejimai ir dalomoji medžiaga.

    Jūsų investicija

    Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų nariams seminaro kaina – 180Lt.,

    kitiems klausytojams – 240Lt.

    Išankstinė registracija. Apie dalyvavimą seminare prašome pranešti tel. (8 37)229212, el. paštu: andreja.starkute@chamber.lt
    .

    Prašome užpildyti seminaro dalyvio anketą (prisegame).

    Jūsų registraciją patvirtinsime atsiųsdami el. paštu (faksu) sąskaitą išankstiniam apmokėjimui. Maloniai prašome dalyvio mokestį sumokėti grynais (K. Donelaičio g. 8; kabinetas Nr. 7) arba pervesti nurodytą sumą į Rūmų sąskaitą (įmones kodas 110068545, a/s LT95 4010 0425 0007 3374 AB DNB bankas arba a/s LT61 7044 0600 0310 5231 AB SEB bankas). Sąskaita faktūra Jums bus įteikta seminaro metu.

    Maloniai laukiame Jūsų atvykstant!

    Dalyvio anketa 09.26.doc

    Data: 2012-09-26, nuo 09:00 iki 14:00


Skip to content