• Naujienos
  • Forume apie prekių ženklus – 400 dalyvių

    „Aconitum“ žengdama į Dubajų keletą metų šokinėjo pagal užsakovo dūdelę ir patyrė 40 tūkstančių eurų nuostolių. Ar vertėjo? Taip! Šiemet tas tiekėjas perka vaistų ir papildų už 398 tūkstančius eurų. Technologijos nėra viskas, pagrindinė ašis – „TeleSofte“ inovacijas kuriantis ir naudojantis žmogus, Kaip priversti prancūzus iš lietuvių „Mantingos“  pirkti prancūziškus kruasanus? Esi žvejys bet kuriame pasaulio kampelyje ir nežinai, kas yra Deeper? Tai gal nežinai, kas yra delfinas? Kaip „KIKA Group“  laimingais padarė milijoną šunų visame pasaulyje?  Kaip įdarbinti 3000 ekspertų 60-yje šalių neiškėlus kojos iš Lietuvos? Kaip „Auga“ įtikina pirkėjus pasitikėti ekologija ir paversti tai įpročiu? Kas nutiko po to, kai Bolivijos prezidentas per Dakaro lenktynes priėjo prie A. Juknevičiaus automobilio, pažymėto „CRAFT bearings“ ženklu?

    Devynios įkvepiančios ir drąsinančios lietuviškų prekių ženklų kelionės po pasaulį – iki Japonijos, Jungtinių Arabų Emyratų, Australijos, Lotynų Amerikos…  Apie jas pirmą kartą surengtame forume „Kaip lietuviškas prekės ženklas gali tapti pasauliniu?“ daugiau kaip 400 dalyvių pasakojo Lietuvos verslo ambasadoriai – „Aconitum“ generalinė direktorė Rima Balanaškienė, „TeleSofto“ rinkodaros skyriaus vadovė Erika Maslauskaitė, UAB „Mantinga“ eksporto skyriaus vadovas Laimutis Kunigėnas, UAB „Deeper“ pardavimų direktorius Aivaras Bakanas, UAB „KIKA Group“ rinkodaros skyriaus vadovė Agnė Dovydėnė, rūmų Tarptautinių ryšių ir protokolo skyriaus vadovė Agnė Jaraitė, UAB „AKTO“ komercijos vadovas, rūmų Eksportuotojų klubo vadovas Donatas Stočkūnas, AB „AUGA group“ rinkodaros vadovas Gediminas Judzentas, UAB „CRAFT bearings“ rinkodaros vadovas Martynas Martikonis.

    Kaip pabrėžė forumo dalyvius sveikindamas rūmų prezidentas, UAB „Novameta“ valdybos pirmininkas Benjaminas Žemaitis, nuosavas prekės ženklas yra didžiulė vertybė ir konkurencinis pranašumas. Luminor banko vyriausioji analitikė Indrė Genytė-Pikčienė pristatė, kas šiandien vyksta konkurencingumo varžybose ir kaip nelikti ant atsarginių žaidėjų suolelio.

    Forumas surengtas parodos „Rinkis prekę lietuvišką“ metu Žalgirio arenos amfiteatre. Forumo rengėjai – Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai, rūmuose veikiantys Eksportuotojų klubas ir Europos įmonių tinklas Enterprise Europe Network. Forumą moderavo Lietuvos inovacijų centro direktorius Mantas Vilys.

    Pirmą kartą parodoje visas tris dienas veikė Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų stendas, kuriame parodos lankytojai susipažino su organizacijos teikiamomis paslaugomis, ypač eksporto skatinimo srityje, prioritetinėmis veiklos kryptimis ir galimybėmis tapti didžiausios ir žinomiausios regiono verslo organizacijos nariu.

Skip to content