• Naujienos
  • Rūmų klubas „Silberauto“: mersedesai yra mersedesai

    Rūmų klubas „Silberauto“: mersedesai yra mersedesai

    Pamatyti tiek naujausius, tiek retro „Mercedes-Benz“ modelius, prašvilpti su vėjeliu šviežutėliais demonstraciniais automobiliais – tokią galimybę turėjo Rūmų bendruomenės klubo nariai, susirinkę į paskutinį šio sezono susitikimą UAB „Silberauto“ Kauno teritoriniame padalinyje.

    UAB „Silberauto“ – viena didžiausių automobilių verslo įmonių Baltijos šalyse ir vienintelė Lietuvoje, atstovaujanti „Mercedes-Benz“ ir „Mitsubishi Fuso“ prekių ženklams, vienintelis oficialus „Daimler AG“ atstovas Lietuvoje. Bendrovė atstovauja „Mercedes-Benz“, „Unimog“ ir „Evobus“, gaminančioms įvairių rūšių transporto priemones: lengvuosius automobilius, sunkvežimius, vilkikus, mikroautobusus, keleivinius „Evobus“ autobusus, universalias „Unimog“ mašinas. Paslaugų spektras: lengvųjų, komercinių bei krovininių automobilių pardavimas bei nuoma; serviso, remonto bei techninės priežiuros paslaugos; originalių detalių pardavimas; naudotų automobilių iš Vokietijos prekyba.

    Kaip klubo dalyviams pasakojo kompanijos Kauno teritorinio padalinio vadovas Valdas Bleizgys, savo veiklą bendrovė Lietuvoje pradėjo 2002 m. Šiandien joje dirba 145 darbuotojai. 2015 m. bendrovės apyvarta buvo didžiausia istorijoje – 167 mln. eurų. Vien vilkikų pernai parduota 1500 – tai pusė visų Lietuvoje parduotų sunkvežimių. Pagal valstybei sumokamus mokesčius UAB „Silberauto“ yra 19-oje vietoje, o skaičiuojant vienam darbuotojui šis rodiklis yra itin aukštas.

    Salone bendruomenės nariai smalsiai apžiūrinėjo naujus mersedesus, taip pat ir šiemet „Verslo žinių“ konkurse „Metų verslo automobilio 2016“ titulą pelniusį „Mercedes-Benz“ E klasės modelį, kuriam atiteko tiek skaitytojų, tiek specialistų simpatijos.

    Po šios pažinties verslininkai išgirdo „Retro klasikos“ vadovo Šarūno Žitkevičiaus pasakojimą apie senųjų automobilių restauravimą, apžiūrėjo vieną restauruotą 1969-ųjų „M-220“, kitą – belaukiantį „antrojo gyvenimo“ 1973-ųjų „M-450“. Ne mažiau įdomus buvo ir 1970-ųjų metų mersedesas, kuriuo į klubo susitikimą atvyko rūmų bendruomenės narys Elmantas Mickevičius iš Jonavos.

    Pasak Š. Žitkevičiaus, automobilio restauravimui prireikia nuo 1000 iki 3000 darbo valandų, vienos valandos įkainis Lietuvoje vidutiniškai sudaro 20–30 eurų be mokesčių (Europoje – bent dvigubai daugiau). Kada verta restauruoti? „Retro klasikos“ vadovo nuomone, tuomet, kai esi tikras, kad bet kurią dieną galėsi atsiimti investuotus pinigus arba ateityje parduoti gerokai brangiau. Taip pat reikia įvertinti, kiek modelis yra retas arba paplitęs. Būna, kad kai kurių modelių vertė labai greitai šoka 100 proc.

    Klube buvo tradiciškai pasveikinti nauji nariai. Nario pažymėjimai įteikti UAB „Kauno dujotiekio statyba“, UAB „Kika Group“, UAB „Agrofertis“, Jonavoje veikiančiai UAB „Militera“ ir Marijampolės VšĮ „Profesijų spektras“.













Skip to content