Pradžia / Naujienos / Rūmų naujienos / Portugalų patirtis lietuvių akimis Versija spausdinimui

Portugalų patirtis lietuvių akimis

Portugalų patirtis lietuvių akimis

Patirties sklaida – puikus būdas bendrauti ir bendradarbiauti, todėl Kauno technikos profesinio mokymo centras dalyvauja „Erasmus+“ programos projekte „Europinė patirtis rengiant inžinerinių specialybių mokinius“. Projekto įgyvendinimui Europos Sąjunga suteikė finansinę paramą. 2017 m. balandžio 23 d. Kauno TPMC profesijos mokytojų grupė (automobilių elektromechaniko, automobilių kėbulų remontininko ir metalo apdirbimo staklininko specialybės profesijos mokytojai) vyko į Portugaliją susipažinti su šios šalies profesinio mokymo ir praktinės veiklos įstaigų inžinerinių specialybių mokymo bazėmis, pažangiomis darbo technologijomis, mokymo metodais, mokymo medžiaga.

Viešnagė truko penkias darbo dienas. Kauno TPMC mokytojai aplankė pažangiausius Lisabonos Darbo ministerijos mokymo centrus: CINEL, CEPRA ir ATEC , kuriuose stebėjo profesinio mokymo pamokas, domėjosi hibridinių automobilių ir elektromobilių gamyba ir remontu, elektros, metalo apdirbimo, automobilių kėbulo remontu, naujovėmis bei mokymo metodais. Mūsų profesijos mokytojams buvo įdomu matyti ATEC  automobilių mechanikos mokymo centro profesinio mokymo įrangą, dirbtuves su šiuolaikinėmis mokymo priemonėmis, palyginti tai su įranga, kurią turime savo mokymo centre. Aišku, džiugu buvo matyti studentų aktyvumą, bendravimo kultūrą ir motyvaciją mokytis.

Įdomu ir naudinga buvo diskutuoti apie Portugalijos ir Lietuvos švietimo sistemas, netradicinius mokymo metodus bei vertinimą. Tai vyko FundacaoEscolaProfissional de Setubal irEskola de Hotelaria  e Turizmo de Lisboa  mokyklose.

Naudingą metodinę patirtį dar labiau sustiprina neformalus bendravimas, to krašto ir jo kultūros pažinimas: Kauno TPMC mokytojai aplankė Lisabonos miesto senamiestį su nuostabia pilimi, Forto katedrą, senovinį Obidos miestelį, ant Atlanto kranto esantį Nazare miestą, Lisabonos Okeanariumą, tačiau didžiausią įspūdį paliko kelionė į Fatimą.

Projekto priimantis partneris EPD EuropeanProjectsDevelopment  iš Portugalijos puikiai įvykdė programoje numatytas veiklas, o vizito dalyviai įgyvendino projekto tikslus: patobulino savo profesines/edukacines kompetencijas, kurios bus labai reikalingos rengiant naujas inžinerinio profilio programas, metodines rekomendacijas, bei mokomąją medžiagą, bet svarbiausia, pasidalino patirtimi ,nuoširdžiai bendravo aptardami svarbius mokinių motyvavimo, mokyklų kaitos klausimus.

Manome, kad įgyta patirtis bus sėkmingai perduota mūsų centro mokiniams, mokiniams, ketinantiems mokytis mūsų centre, nes inžinerinės profesijos, ypatingai metalo apdirbimas – viena perspektyviausių mūsų pramonės šakų, kuriai stinga kvalifikuotų specialistų.

Projektinis bendradarbiavimas atskleidžia naujas galimybes pasitikrinti save ir įkvepia naujų idėjų, skatina tobulėti, ruošiant aukštos kvalifikacijos specialistus, kurie turtins savo šalį ir neieškos galimybių svetur.

Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.

Dėkojame „Erasmus+“ programai
Dėkojame „Erasmus+“ programai
Dėkojame „Erasmus+“ programai

Reklama dešinėje 5 pozicija

Pirm Antr Treč Ketv Penk Š Sekm
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
     

 

 

Nesakyk: „Kodėl seniau buvo geriau negu dabar?“ Tai neišmintingas klausimas.

Ekliaziasto knyga 7 sk. 10 eil.

Renginių kalendorius

‹‹ 2017, Rugpjūtis ››
Pirm Antr Treč Ketv Penk Šešt Sekm
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
25
26
27
28
29
30
31
     

Baneriai I pozicija kairėje

Nario žodis

Susitelkę ir pradėdami nuo savęs, galime pasiekti, kad Kaunas būtų gražesnis ir jaukesnis gyventi.
 

Susitelkę ir pradėdami nuo savęs, galime pasiekti, kad Kaunas būtų gražesnis ir jaukesnis gyventi.

Kristina Žališkevičienė, Rūmų klubo „Verslas Kaunui“ įkūrėja

Rūmų žinios, 2017-06-26, Nr. 617

nr617.pdf 1,41 MB ;