• Naujienos
  • Finansininkų klubas lankėsi DNB naujajame biure Vilniuje

    Finansininkų klubas lankėsi DNB naujajame biure Vilniuje

    Kauno finansininkų klubo narė, AB DNB banko Vidurio regiono vadovė Roma Noreikienė pakvietė kolegas apsilankyti naujame banko biure Vilniuje ir parengė turiningą programą.

    Iš penkių skirtingų Vilniaus vietų į Konstitucijos prospekte esantį verslo centrą atsikraustė apie 700 banko darbuotojų. Aukščiausiame „Quadrum“ verslo komplekso pastate bankas išsinuomojo 10 aukštų, kurių bendras plotas – 10.000 kv.m.

    Finansininkų klubo narėms DNB banko Personalo tarnybos vadovė Elvina Nagelytė-Boboriko surengė ekskursiją po pastatą. Pasak jos, banko raktinis žodis – paprastumas. Jo siekiama santykyje su klientu, pačių darbo kultūroje. Banko vadovai tikisi, kad persikraustymas į naujas patalpas leis įgyvendinti ir naują darbo kultūrą bei naują požiūrį į bankininkystę.

    Kiekviename aukšte įrengtos trys darbo zonos – standartinės darbo vietos, tyliosios ir skirtos komandiniam darbui. Visi darbuotojai turi po nešiojamąjį kompiuterį ir mobilų telefoną. Tai leidžia kiekvienam laisvai migruoti po patalpą ir kasdien išsirinkti tinkamiausią darbo vietą, atsižvelgiant į suplanuotus darbus. Viename aukšte įsikūrė vienas arba keli susiję departamentai, aukšte dirba apie 100 darbuotojų.

    Elvina Nagelytė-Boboriko pasakojo, kad naujo atviro tipo biuras ir pasirenkamos darbo vietos principas prieš kelerius metus sėkmingai įgyvendintas pagrindiniame banke Norvegijoje, todėl nėra abejonių, kad ši nauja darbo kultūra pasiteisins ir Lietuvoje.

    Pasirenkamos darbo vietos principas reiškia, kad fiksuotų darbo vietų nebeliko – darbuotojai kasdien renkasi vis kitą stalą savo skyriaus aukšte, o vienintelė nuolatinė asmeninė erdvė yra daiktadėžė. Griežta taisyklė, kad niekam neleidžiama toje pačioje vietoje sėdėti dvi dienas iš eilės. Toks principas pagerina banko darbuotojų tarpusavio komunikaciją, sutrumpina sprendimų priėmimo laiką. „Beveik neturime popieriaus, viskas yra arba mobiliame telefone arba nešiojamame kompiuteryje“, – pasakojo Elvina Nagelytė-Boboriko. Susitikimams su kolegomis iš kitų skyrių ir su klientais yra įrengta apie 50 posėdžių salių. Jos turi pavadinimus pagal aukštus, pvz. , 17aukšte – pagal muzikos stilius pavadintos Džiaz, Rock salės.

    Pirmajame verslo komplekso „Quadrum“ aukšte įsikūrė DNB banko klientų aptarnavimo centras, kuris mažai primena tradicinį banko skyrių. Pirmiausia atsisakyta eilių valdymo sistemos – kiekvieną klientą pasitinka banko konsultantas. Pačiame skyriuje sukurta produktų siena, kurioje galima greitai ir paprastai susipažinti su banko siūlomomis paslaugomis ir netgi jas užsisakyti. Dar viena naujovė – edukacijai skirta zona, kur klientai gali susipažinti su banko paslaugomis, pasikalbėti finansinio raštingumo temomis ar gauti naudingų patarimų. Kad būtų lengviau pradedantiesiems žengti pirmuosius verslo žingsnius, siūloma paprasta unikali e.programėlė „Įkurk verslą“.

    Po ekskursijos vyko diskusija „Kiek įtakos įmonės kultūrai turi darbo aplinka“. Banke kuriama kultūra, kuri orientuota į pagalbą verslui. Kitokia kliento aptarnavimo koncepcija, organizacijos lakstumas, nuolatinis tobulėjimas, darbuotojų lygiavertiškumas, atvirumas, skaidrumas – pagrindiniai veiklos principai.

    Pristatytas pranešimas „Pensijų fondai – efektyvus būdas didinti darbuotojų lojalumą ir pajamas“. Finansininkės diskutavo, kaip padidinti darbuotojų lojalumą ir pajamas pasinaudojant trečios pakopos pensijų fondais. Banko klientai – apie 300 įmonių perveda lėšas už darbuotojus į pensijų fondus.Tai padeda išlaikyti vertingiausius darbuotojus. Diskutuota, kaip galima optimizuoti mokesčius pasinaudojant šia priemone, pasidalinta informacija ir patirtimi. Bankas savo darbuotojus taip pat skatina įmokomis į trečios pakopos pensijų fondus. Metų pabaigoje darbuotojams išplatinami laiškai su paklausimu, kokią dalį pervesti į fondus, o kokią pervesti kaip priedą prie atlygio.





Skip to content