• Naujienos
  • Eksportuotojų klube – apie išmanujį pardavimą internete

    Vartotojui nieko nesakantys įmonių pavadinimai, dėmesys sau, bet ne pirkėjui, jokios motyvacijos vartotojui pirkti „čia“ – tokias internetinių pardavimų klaidas rūmų Eksportuotojų klube nurodė Interneto marketingo laboratorijos įkūrėjas Žydrūnas Sadauskas. „Kuo mažiau komercijos socialiniuose tinkluose“, – Lietuvoje paplitusį mitą griovė Didžiojoje Britanijoje mokslus baigęs internetinio marketingo strategijų kūrėjas.

    „Galbūt jums ir sako ką nors iš žmonos, uošvienės ar šuns vardo pirmųjų raidžių sudėliotas įmonės pavadinimas. Tačiau jeigu jis nieko nesako vartotojui. Ir tai – pirmoji jūsų klaida“, – aiškino Ž. Sadauskas.

    „Jeigu jūsų nėra „feisbuke“, jūs nieko nepraradote, – Eksportuotojų klubo auditorijai iššūkį metė kūrėjas. – Taip, socialiniai tinklai įtakoja vartotojus. Tačiau „feisbukai“ svarbūs tik viešųjų ryšių prasme, santykių su vartotojais palaikymui, bet ne pardavimams. Kuo mažiau komercijos socialiniuose tinkluose, tuo daugiau komercijos – po jos. „

    Pasak Ž. Sadausko, Maslow poreikių piramidės apačioje nurodomi elementariausi poreikiai ir instinktai internete yra dar aštresni. Todėl pirmiausia vartotojas turi pajusti saugumo poreikį (daugelį stabdo pirkimo internete baimė, nepasitikėjimas. Būtina pabrėžti, kad „čia“ pirkti saugu, garantuojama kokybė, yra 100 proc. prekės ir pinigų grąžinimo garantija).

    Antra, vartotojas yra godus. Vartotojai perka ne prekę, bet nuolaidą. Masinio apsipirkimo portaluose nėra „neakcijinių“ prekių. 20 proc. nuolaida vartotojams jau neįdomu. Atsirado ir kainų palyginamumo galimybė nuoroda – klausiama, ar žinote, kur ši prekė parduodama pigiau?

    Trečia, žmonės yra tinginiai. Todėl svarbūs „mygtukai“ talpinami tik dešinėje puslapio pusėje. Kuo mažiau judėjimo – tuo daugiau naudos jums.

    „Atminkite, kad reklama užkabina vartotoją tik per jo problemą. Puslapiai – vizitinės kortelės, kuriose talpinate žinias apie save, domina tik jus pačius. Vartotojai yra egoistai. Patenkinkite jų egoizmą! Pateikite atsakymą į jų problemą. Puslapis turi motyvuoti vartotoją „čia“ būti. Jeigu nėra nė vieno motyvacinio veiksnio, motyvuojančio šūkio, jūsų išlaidos nueis vėjais. Žaiskite pardavimą. Šaržai, rutuliukai, apklausa – kuo mažiau komercijos pirmajame žingsnyje, tuo geriau sekančiame“,– dėstė Ž. Sadauskas, nagrinėdamas konkrečius interneto puslapius ir nurodydamas jų klaidas, pusiau gerus ir gerus pavyzdžius.

Skip to content