Pradžia / Paslaugos / Renginiai / Įtaigus bendravimas ir efektyvus prieštaravimų pašalinimas Printable version

Įtaigus bendravimas ir efektyvus prieštaravimų pašalinimas

KAUNO PREKYBOS, PRAMONĖS IR AMATŲ RŪMAI

spalio 17 d., 9:00 val.

kviečia dalyvauti seminare

Įtaigus bendravimas ir efektyvus prieštaravimų pašalinimas

Pagrindinė bet kurio verslo užduotis – parduoti savo prekę (paslaugą). Kad ir kokį tobulą produktą turi verslas, nėra pardavimų – nėra verslo. Ir, rodos, pardavimų tema jau seniai išsemta. Tačiau ir šiandien dažnas vadybininkas daro klaidų, dėl kurių praranda klientus arba nesudaro pelningų sandorių. Viena iš dažnų klaidų – įtaigaus bendravimo stoka ir nepakankami prieštaravimų pašalinimo įgūdžiai.

Kaip dažnai girdit „NE“ ar „man reikia pagalvoti“ iš klientų? Kodėl klientas negirdi Jūsų argumentų? Kaip tinkamai „prisibelsti“ iki kliento, kad būtumėt tikrai išgirstas? Kaip kliento abejones pakeisti teigiamais ketinimais? Atsakymus į šiuos ir ne tik į šiuos klausimus – išgirsite seminaro metu.

Kam skirta: 
 Vadybininkams  ir vadovams , aktyviai dirbantiems su klientais; NE pardavėjams , kuriems darbas su klientais – reikalinga darbo dalis; pardavėjams , norintiems pakelti bendravimo įtaigumą.

 Seminaro temos:

1. Prieštaravimų pašalinimas
 - Kodėl klientas neperka prekės (paslaugos)?
 - „NE“ psichologija ir motyvai.
 - Kaip „-“ paversti „+“.

3. Kalbos fokusai
 - Kliento dėmesio valdymas, perkėlimas.

- Kaip sustiprinti (susilpninti) nuostatas.
 - 3 įtaigiausių kalbos fokusų grupės.

2. Įtaigus pasiūlymas
 - Už ką klientas sumoka pinigus?

- Įtaigus demonstravimas.
 - Kam griežtas NE!

4. Kalbos „skriptas“
 - Kam reikalingi kalbos šablonai?
 - Kaip pasiruošti kalbos šablonus?

- Praktinis pritaikymas.

Kodėl verta dalyvauti? Gausite ATSAKYMUS:

  •  Kaip suprasti, kas iš tikro svarbu klientui, išvengti klaidų ir etiškai jį „užnorint“ galimam sprendimui?
  •  Kaip pateikti prekę (paslaugą), kad klientas akivaizdžiai suvoktų, kodėl ji jam reikalinga ir norėtų ją įsigyti?
  •  Kaip pasiūlymą paversti sėkmingu sandoriu ir kaip neįvykęs sandoris gali tapti kitu žingsniu į sėkmingą pardavimą?
  •  Kaip ramiai identifikuoti tikrąsias kliento „NE“ priežastis ir paversti jas į sprendimą „TAIP“?
  •  Kaip greičiau ir lengviau argumentuotai kalbėti ir įtikinti bet ką, bet kuo?

Mokymų treneris:

Valentinas Marinionokas

Valentinas Marinionokas – profesionalus mokymų treneris, inovatyvus pardavėjas-praktikas, programų ,,Grizlio Metodas“ autorius. Sertifikuotas NLP praktikas. 

18 metų patirtis – praktiniuose B2B/ B2C pardavimuose.
 8 metų patirtis – suaugusiųjų mokyme.
 2 apdovanojimai – metų pardavėjas.

  • Alytaus regione pasiekė mobiliojo ryšio paslaugų pardavimo rekordą.
  • Nekomercinių automobilių segmente pasiekė naujų automobilių pardavimo rekordą.
  • Žemaitijos regione sukūrė prekių gyvūnams parduotuvių tinklą.
  • Latvijoje padėjo sėkmingai startuoti noriunoriunoriu.lt poilsio paslaugų portalui.
  • 97 % patenkintų mokymų dalyvių.

Ekspertinės sritys:

  • pardavimai ir klientų aptarnavimas (B2B/ B2C);
  • įtaigi kalba/ produkto (paslaugos) prezentacija;
  • prieštaravimų/ konfliktinių situacijų valdymas;
  • asmeninis tobulėjimas ir efektyvumas;
  • efektyvaus mokymosi metodikos.

Atsiliepimai:

Evaldas Paliliūnas

Evaldas Paliliūnas
UAB „Aedilis“
Pardavimų vadovas 

Grizlio Metodo tęstinius mokymus pasirinkome, išgirdę rekomendacijas iš kitos įmonės. Mokymai viršijo visus lūkesčius ir geriausias to pavyzdys - stipriai pagerėję rezultatai!

Valentino ilgametė pardavimo praktika, gera energija ir nenuobodus mokymo būdas, bei namų darbai mokymus paverčia interaktyvia diskusija ir geriausio sprendimo paieška.“

Danguolė Pranskėnienė

Danguolė Pranskėnienė
Moore Stephens Vilnius
Direktorė 

Labai gerai Valentinas apibendrino tai, ką buvau girdėjusi kituose seminaruose apie pardavimus. Parodė, kurioje pardavimų grandyje yra tos razinos, apie kurias kituose seminaruose gaišau dienas ir nepritaikiau su nauda.

Valentinas paskatina veikti ir atlikti pardavimų žingsnius tobulai.“

Vilmantas Balčikonis

Vilmantas Balčikonis
UAB „EVS Group“
Pardavimų vadovas

Valentiną pasirinkome dėl jo didelės pardavimų patirties. Vidinių tęstinių mokymų ašimi buvo mūsų pardavimo vadybininkų kasdienė veikla ir kaip ją pakylėti į aukštesnį lygį. Didžiausia vertybe tapo Valentino sudėlioti namų darbai, kurie verste vertė žinias iškart po mokymų panaudoti praktikoje.

Pardavimų komanda sustiprėjo, įgijo daugiau pasitikėjimo, ką išmokome pritaikėme praktiškai.“

_________________________________________________________________________________________________

Seminaras vyks spalio 17 d. Kaune (vieta bus patikslinta artėjant renginiui).

Seminaro trukmė: 9:00 - 16:30 (8 akad. val.)

Seminaro kaina: Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų nariams – 60 Eur, kitiems klausytojams – 80 Eur. Užsiregistravusiems iki spalio 1 d. – 20 Eur nuolaida!
 Jūsų registraciją patvirtinsime atsiųsdami el. paštu (faksu) sąskaitą išankstiniam apmokėjimui.

Raštu įspėjus apie neatvykimą anksčiau kaip prieš 2 d. iki seminaro  grąžinami visi iš anksto sumokėti pinigai. Neatvykus į seminarą ir raštu iš anksto apie tai neįspėjus pinigai negrąžinami.

Platesnė informacija el. paštu irma.taparauskiene@chamber.lt , tel. (8 37) 22 92 12.

Maloniai lauksime Jūsų atvykstant!