• Naujienos
  • Narių forume – rūmų ateities perspektyvos

    Narių forume –  rūmų ateities perspektyvos

    Gegužės – birželio mėnesiais Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų bendruomenė tris kartus rinkosi į strateginės sesijos „Pasirengę ateičiai“ diskusijas. Pirmosiose dviejose dalyse rūmų taryba, regioninių padalinių ir rūmų klubų vadovai, administracijos atstovai formulavo atnaujintas rūmų misiją, viziją ir strategines veiklos kryptis.

    Birželio 16 d. viešbutyje „Park Inn by Radisson Kaunas“ į narių forumą susirinko beveik 70 bendruomenės atstovų. Jų diskusijoms, idėjoms, pasiūlymams buvo pateikti strateginių dokumentų projektai. Narių nuomonės – itin reikšmingos planuojant rūmų veiklą, įgyvendinant misiją, viziją, strategines kryptis ir siekiant veiklos efektyvumo bei didesnės pridėtinės vertės kūrimo verslo bendruomenei. Simboliška, kad žvilgsnis į ateitį sutapo su 92-uoju rūmų gimtadieniu.

    Į forumą susirinkusiems rūmų nariams už skirtą laiką svarstymams apie organizacijos ateitį padėkojo rūmų prezidentas Benjaminas Žemaitis.

    Bendram susitarimui buvo pasiūlyta tokia atnaujinta rūmų misijos formuluotė – telkti ir atstovauti verslo bendruomenę tvaraus augimo ir visuomenės klėstėjimo labui. Atnaujintos vizijos projektas – „Žinomiausia ir pripažįstama Kauno regiono verslo bendruomenė Lietuvoje“.

    Pasak moderatoriaus, ISM Executive School konsultanto, ISM Inobazės vadovo Ugniaus Savicko, „žinomiausia“ reiškia reikalingą, reikšmingą, įdomų, „pripažįstama“ – vadinasi, patikima, kompetentinga, gerbiama, teikianti naudą ir kt.

    Rekomenduojama vertės pasiūlymo formuluotė: „Spartesnis Jūsų ir Jūsų verslo augimas veikiant aktyvioje bendrystėje“.

    Į dešimt darbo grupių pasiskirstę nariai vertino šiuos pasiūlymus tiek balais, tiek savo komentarais ir pasiūlymais.

    „Vizija viliojanti, tačiau ribojanti. Ar už Lietuvos ribų nebeeisime?“ – klausė UAB „Betonika“ generalinis direktorius Vytautas Niedvaras. „Viskas gerai, bet trūksta įkvėpimo“, – savo grupės nuomonę reziumavo Irma Kaminskienė iš VšĮ „Personalo valdymo praktika“. „Vizija mums atrodo per minkšta. Siūlome – įtakingiausia verslo bendruomenė“, – nuomonę pateikė AB „Kauno Baltija“ generalinis direktorius, rūmų tarybos narys Vidas Butkus. AB „Nordic Sugar Kėdainiai“ vadovas Dainius Cibulskis vertės pasiūlymo projekte pasigedo fokuso į išorę ir pridėtinės naudos didelėms įmonėms. „Žinomumas nereiškia veiksmo“, – pareiškė dar viena grupė.

    Tokių idėjų ir pasiūlymų forume netrūko.

    Vėliau visos grupės ieškojo atsakymų, kokias veiklas rūmai turi tęsti, kur padaryti proveržį ir ko atsisakyti? T. y. kaip auginti narystės vertę, skatinti bendrystę, didinti rūmų įtaką, kaip turi vykti pačios organizacijos kaita?

    Įvertinus forume išsakytas narių mintis, rūmų misijos, vizijos ir strateginių krypčių formuluotės bus teikiamos rūmų tarybai.
























Skip to content